Sponsrad video - Carina Berg

I en färgglad och kändistät talkshow full av oväntade svängar, inslag och upptåg kommer Carina Berg tillsammans med sin alldeles egna och noggrant utvalda publik att söka upp kända svenskar i deras vardagsmiljö.
 
Detta är ett sponsrat inlägg
 

Åh, det här kommer att bli något att klämma ner sig i soffan för!
Det har blivit lite av kvällsrutin att följa en del program och det här passar nog Anna som gillar att följa en del kändisar!
Vilket ypperligt tillfälle att få inblick i vardagen!
I videoklippet skymtar en del kändisar som jag vet går hem hos ungdomarna och det är väl nåt att tugga på en skål popcorn till. Och jag gillar när det är lite drag i shower! Lite glatt drama och att det händer saker hela tiden!
Nu visar de ju bara några kändisar i videoklippet så det gäller väl att hänga med om det dyker upp nån som man VET att man är nyfiken på!
Men mest känns det som ett bra program att bara njuta av.
 
Annars är vi nog inte den där tv-maniska familjen men det kan vara lite låtsassocialt att "gå hem" till någon via en show!
Fördelen är att man kan "hälsa på" utan att behöva rucka på den lediga klädseln och att man kan spilla av mat/chips/nåt hur man vill utan att skämmas.
Det är väl lite underligt att fredagsmys sprider sig till veckans alla dagar till slut men det ÄR ett sätt att umgås med!
Jag har en fördel med Anna som är den som gärna tittar på talkshows. Hon har dessutom bra förslag på snacks till tv-umgänget och ett skapligt hälsotänk.
 
För nåt år sedan hade jag inte ens funderat på att sätta mig i soffan för en sån här show men Anna har obönhörligen dragit med mig i både det ena och andra programmet!
Den här gången kanske JAG får välja!
Det som är synd är att vi missat premiären!
Men det är väl bara att haka på de onsdagar som vi är lediga.
Och det är ju en bra tid som det sänds på! Oftast har vi redan ätit och är klara med hästarna så det är bara att ta det lugnt ett tag med en kvällsfika eller nåt.
Så, hur var det?
Idag är vi lediga på kvällen!
Det kan vara premiär för oss!
Vad kan passa till ett onsdagsmys?
Morotsstavar med kvargdipp och en kanna vatten!
Det kör vi på!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0