Regn och rusk!

Usch, vad jag är frusen idag!
Det gråa vädret får ju en att frysa långt in i märgen.
Morronen har gått i vanlig ordning. Frulle med Anna och väcka Maria...
Nu har de båda gett sig av till skolan, duktiga som de är!
Natanya har jag haft det sedvanliga samtalet med på morron och innehållet i de är alltid varierande, Det är så underbart att prata med henne men mindre underbart att höra måendet, Tyvärr är det inget som jag i dagsläget kan styra utan jag får förlita mig på andra människor. Det är inte lätt då jag alltid haft alla trådar i min hand!
 
I skrivande stund sitter jag smaskande på sockerkaka som Maria och Oliver överraskade med igår. De vet vad jag behöver för att höja blodsockret!
Den här trista gråa dagen behöver lite värme i sitt innehåll! Jag får väl förse mig med en filt i soffan och vänta på våren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0