Härliga slappardag!

Gu' vad underbart med en riktig slappardag!
Det behövs efter gårdagen.
Ett besök vid graven och minneslunden lockade fram ganska mycket känslor och det var till och med så att Nemi reagerade i mörkret där. Men att trycka undan skapar ju inte särskilt stora förutsättningar för att klara resten av känslorna!
Bowlingen blev vår tillflyktsort sen när Anna i vanlig ordning jagade ut vuxenfolket och trots att det var ganska klent med folk så var det skönt att komma ut lite.
Och då som sagt, blir det en slappardag idag med hämtmat och delegering av stallsysslor.
Bara det mest nödvändigaste ska utföras sen tänker jag krama täcket i soffan!
Hjärnan har blivit överhettad efter den kraftiga planering som krävs när plånbok är på ett ställe och person på annat... bilen på rymmen men då får ju Oliver å andra sidan räkna med att skjutsa! Välja mat var det absolut lättaste för dagen då det nästan alltid blir detsamma som man äter!
Fast... just, ja...
Undra om de tänker sig att jag ska engagera mig i att duka fram! Kanske bäst att lyfta på häcken och sköta mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0