Glashuset!

Då var vi mitt i helgen!
Och tänk, det enda jag orkar är att ta det lugnt!
Det är helt fantastiskt  att jag kan ta det lugnt! För det har inte hänt på länge utan att jag har fått kryp i kroppen.
Lite tråkigt är det att jag fortfarande inte känner mig helt ok men med rätt sysselsättning kan jag glömma det med!
 
Idag har minsta fia-lottan varit hemma några timmar och det är så skönt att ha henne här!
Att kunna höra hennes kackel, se hennes hårfärg förändras och även att höra hennes allvarliga funderingar!
Den stora är hos den största och sitter barnvakt. Med sig har hon kompisen och då är pv förpassad till SINA kompisar. Det är egentligen ett bra upplägg att de värnar om sina egenliv nu när de börjar bli vuxna och fattar beslut med vuxenpoäng. Men det ska absolut sägas til lderas fördel att de ÄR hemskt duktiga på det mesta! Och VEM är den som äger ett liv utan brister??
 
Vid det är taget är övervåningen fylld med ungdomar. Jag hoppas att de lugnar sig lite före morrontimmarna åtminstone. Annars kommer hämnden då ingen hänsyn tas från nedervåningen.
Men även där ska ju berömmas att de faktiskt försöker vara lite tysta men huset är så lyhört så minsta hostning hörs mellan våningarna.
Då kan ni ju förstå dilemmat som uppstår när vi i olika rum tror att vi är hemliga!
Så alltså måste det vara så att ingen som sitter i glashus ska kasta sten!
Och glashus!
Det sitter vi i allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0