Gammal som gatan!

Fan...
Jag tror att jag är gammal!
På sant!
Att tillbringa en lördagkväll framför tvn, somna som en pensionär... för att sen kliva ur soffan, kissa, gå och lägga sig och snarka vidare.
Och dessutom med övervåningen fullt av ungdomar!
Jag vaknade inte förrän 3 på småtimmarna av glada tjut och skrammel!
Då hade de dessutom någon gång varit in i köket för att poppa popcorn och knycka en bunt med stolar.
Om någon nånsin påstår att jag har svårt att sova på grund av ljud så är den här natten ett bevis på motsatsen!
Det jag skyller på är den infektion som måste härja runt i kroppen och nu är på väg att ge sig. Det känns som om hela  jag faller i koma när återhämtningen startar upp.
När sen ungdomarna insett att det roliga är över för den här helgen så lyckades jag somna om och sov som en stock fram till minstingen ringde och ville vara social via telefon en stund.
 Aja, det finns alltid kaffe som startar upp dagen med en koffeinkick!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0