Full koll!

Tror vi på det?
Jag hoppas verkligen att jag har full koll nu när jag måste släppa ALL koll här hemma!
Men det borde inte vara svårt för tjejerna att vara själva två dagar.
Listan är skriven till stallet, trots att den egentligen är onödig. För LillaLindha har full koll om nån.
Tjejerna har fått sina förmaningar och jag har fullt upp med att få till fömriddagen så jag kan uträtta det jag ska.
Det är sjukt att man kan få resfeber av en så liten tripp! Men den som känenr mig vet hur svårt det har varit att kunna lämna hemmet flera dagar,

Trots stresset i det är jag glad att jag kommer iväg! Det är något som pratats om länge och nu är det dags.
... återstår bara alla bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0