Fräcka fredag!

"Fräcka fredag"
"Sköna söndag"
Fanns det inte något lördagsprogram med??
Det kanske inte är så viktigt egentligen men mitt huvud vill gärna hitta något att bråka med som är så trivialt som tvprogram.
Kanske är det lite udda eftersom jag egentligen inte är någon tvfantast men vad gör man inte för att avleda.
 
Idag har jag blivit anlitad som chaufför... enligt Spindel-E...
Det blir de sedvanliga rundorna på stan nu när hon behagar att besöka oss under sin "varannan-helg".
Och eftersom jag lovat att skjutsa på henne så ska hon få förära mig med lite fredagsstök på Godby... jag är så snäll så jag delar med mig av mitt ansvar!
 
Enligt utsaga ska jag även få nån annan uppgift... alltså, folk vet verkligen hur de ska göra mig nyfiken! Vad är det för fel på att bara klämma ur sig vad det är!!!
Nu är jag ju funtad på det sättet att jag skulel kunna tänka mig vad den uppgiften blir men det tänker jag inte yppa varken här eller där... jag väntar och ser.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0