Färdigåkt...

... en liten stund!
Första vändan avklarad med dotras datortillbehör då datorn ska lämnas tillbaka nu.
Till helgen sker en stor förändring för henne... igen... Många <3an och tankar till henne! Lycka till!!!
 
Apropå förändringar så är det ju det som utvecklar oss som människor uppenbarligen.
Jag har under ett års tid försökt bearbeta vad jag trodde skavde i mitt hjärta men orsaken var så mycket mer trivial!
På något underligt sätt hade jag förträngt min egen situation och sublimerat det på det jag trodde var orsaken.
När en varningsklocka började ringa ville jag inte bringa en till förlust för mina barn... och glömde bort mig själv.
Med facit i hand börjar minnena dyka upp och jag inser en del av den gångna verkligheten.
Då är det tur att jag är tillräckligt gammal för att ha gott om tid!
No harm and no regrets... nu kör vi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0