En alldeles vanlig dag...

... hoppas jag att det blir!
Jag har i och för sig inte tittat i kalendern än så HELT säker är jag inte!
Men idag ska Emilia väckas och vi ska larva oss i stallet... DET är något som jag saknat!
Den ungen har ju haft mage att ta sitt ansvar och flyttat till en studentlägenhet för att ha nära till skolan.
Men just idag blir det att damma fram kaffebryggaren i stallet och se till att det livas upp lite där!
Nu en tid har jag haft ögonen öppna efter någon förmåga som kan axla hennes roll som fodervärd till någon av mina hästar men i ärlighetens namn har jag inte lagt ner någon större möda.
Är det någon som känner till någon som kan tänkas vilja husera i vårt stall?
Ingen ordning utlovas men gärna att den som är med där har lite mer ordningssinne än oss som har huvudansvaret...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0