Det var det det ...

Utkastad på fredagkvällen för att ge plats åt en flock tonårsbrudar.
Det är tur att jag har en reservplan som nästan alltid går in!
Trots mina farhågor var kvällen lugn och jag kunde knoppa in tidigt, eller ja, relativt tidigt... för att sen sova ända till morronen!
Ibland är man bara så avslappnad att sömnen räcker hela natten!
Träligare nog var det sen på morronen och under dagen... lite feberfrossa och seghet som inte är bara latmasken.
Kaffe, TV... soffhörn, frukost...
TV... middagslur
mera TV och soffhörn...
Tur att jag har min pt som håller mig alert mellan varven så jag inte slappar till helt och hållen... men det där med "sova-middag" är inte fel ändå!
 
Väl hemma hade jag sällskap av Maria och Oliver till hästarna och lite handlande blev det med. Efter det är jag slut! För att inte tala om matkoman efter kebab- och kycklingtallrik.
Tack för maten!
 
Nu är det ändå dags att ruska liv i kärringen och försöka få någon som helst fason! Det duger inte att slappa en hel dag! Fast i ärlighetens namn så måste jag erkänna att om jag får sällskap i mitt slappande så duger det med... kanske till och med det är något som jag föredrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0