Det där kaffet!

Hur i hela fridens skulle man klara sig utan kaffe  en morron!
Efter mina standardkoppar är jag åtminstone lite mer alert och "med" för att kunna få pejl på dagsläget.
 
Som vanligt när jag gör mitt överslag hur dagen ska se ut så blir det överraskningar. Gårdagens optimism visar sig vara en lek med tiden.
Så nu, utan att leka med tiden så är den bistra sannignen den att stallet obönhörligt måste fixas klart före Marias skolmöte!
Det är då inte nån större ansträngning men ack så jobbigt att inse att man varit tidsoptimist.
Men om stallet är klart och mötet avklarat framåt 10 så har jag gott om tid för Natanya som kommer på förmiddagen! Och MITT möte som jag trodde var bokat till efter lunch idag visade sig vara bokat till i morron strax före lunch.
Jaja, shit happens...
Men då har jag tid att sitta och kladda med de där Emmabodabiljetterna i kväll... som jag innan trodde att jag skulle göra igår.
Fast i morron blir det mina veckogöromål som hamnar i knipa. som jag måste uträtta EFTER mitt möte... och sen fara iväg om det blir som vi planerat!
Det här krånglet utspelar sig mest inne i mitt huvud... det är DET som händer vid stressdiagnoser!
Egentligen ÄR det inte krångligt men i min värld så blir det hemskt jobbigt att få till saker under press...
Hur som, så önskar jag att det blir lugnt i helgen...
Jag behöver och är värd lite avkoppling från det vardagliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0