Att möta sin framtid!

Det är en hel del snack i huset om hur det kommer att bli framöver!
Och där finns både bra och dåliga saker men övervägande bra!
Att våga möta sin framtid är väl det mest spännande men också skrämmande man kan göra!
Tre tjejer som är på väg framåt, var och en på sitt sätt och på sin väg!
I det har jag också en framtid vars väg jag så småningom kan ta in på!
 
Att planera sin dag kan också vara att möta sin framtid... att våga ställa de små krav som krävs för att det ska flyta på!
Att ibland ta en timme åt gången för att i nästa ha visioner år framåt...
 
bla bla bla
 
Just nu är planen att skvimpa i resten av koffeinet för att få i gång systemet... för att göra en kraftansträngning.
Eller, SÅ stor ansträngning kommer det inte att bli! Morronrutinerna ska stökas undan för att sen snygga tillsig för inbokat möte kl 14 och det ska jag väl klara utan problem.
MIN plan är att frysa en stund på morronkvisten och sen värma upp i ett avslappnande bad!
Jag är både trött och loj men på ett positivt sätt och det känns BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0