Alltså det här med skitsnack!

Haha... dagens filosofier, rent skitsnack
"Du får följa med mig medan vi pratar"
 
Morgonens telefonsamtal startar upp min stackars utbrända hjärna direkt. Det behövs inte mycket för det.
Det leder mig till hur vi skrattar överseende åt ungdomarna som gärna är sociala även in på toa.
Hur vanligt är det inte att en bunta tjejer håller varandra sällskap medan den ena efter den andra uträttar sina ärenden?
Här hemma har jag en som gärna tar egobilder på sig själv sittande på toa, dock enbart på övre halvan. Och innan då en annan tar med sig pv för att slippa sitta själv...
Konstigt!?
Jag kan ibland prata länge med en väninna och då får hon "följa med" både på toa och när jag gör annat!
VEM hinner vänta till sen, när man kan fixa allt under tiden!
Hon är med både på toa, när jag hänger tvätt, när jag äter... fast när det är mer privat får hon "gå hem".
 
Uh, hur hamnade jag här... jo, genom ett samtal...
 
Jaja...
Idag är det lite kännbart att jag traskade i skogen många timmar men det är ju så typiskt när jag är dassig!
Om jag kan förta mig så har jag överbevisat att jag inte är sjuk... eller nåt sånt.
Tyvärr så hinner verkligheten upp mig under natten och de skruvade feberdrömmarna roar mig i sömnen.
Idag ska det bli lite lugnare. Jag tänkte mig upp på hästryggen en kort vända, eller två, med vardera av kusarna.
Det går faktiskt att lattja på hästen medan man glor efter svamp! Då gäller det bara att komma ihåg var de finns för antagligen glömmer jag påsen som vanligt.
 
Sen, gott folk!
Det är sol!!
Fortfarande!
Vilken höst!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0