Tdig kväll!

Efter att ha tippat av polaren hos sin kollega för att värma upp inför en arbetsgivarbjuden middag så har jag till och med gjort en tidig kväll för hästarna.
Polaren räknar jag med att hon ska ha kul! Det är hon värd!
Och hästarna gick gladeligen in även om det var lite tidigt eftersom de avskyr att vara ute i mörkret. Det är lätt att lösa en lång natt med några extra kilon hö samt att strö tjockt med ren halm så de har att plocka i under natten!
Maten ikväll blev så tråkig som rester men jag vägrar att fylla på med mer mat i kylen innan den överblivna blivit uppäten!
Vem har mått dåligt av lite fasta i perioder...
 
Nu ska jag uppbringa lite energi som runnit av mig under dagen, mycket på grund av förmiddagens möte,
Det är underligt hur det kan stjäla så mycket! Att konfrontera myndigheter... när det gäller ens barn!
Viljan till förståelse FINNS där! Men inte fullt ut...
Och jag blir så f***ing frustrerad när jag inte når fram i det som för mig är så självklart!
Samtidigt är jag medveten om att det är lätt för mig att säga, jag som levt med A-plan, B-plan och C-plan. Det sättet att alltid vara förbered med dessa planer har blivit en ren överlevnadsgrej och ni som känner oss vet ju hur vår verklighet ser ut.
Här är vi smärtsamt medvetna om att när det inte finns en planering så dör människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0