Sponsrad video: Har du också tröttnat på dyr- TV?

Detta är ett sponsrat inlägg
 
Najs!!!
Är det sant!
TV via internet!?
Att jag kan välja vilka kanaler jag vill ha... på riktigt!?
 
Tidigare har jag gått på den ena niten efter den andra, jag har fått otroligt bra erbjudanden från bolag som är nästan gratis... till en början.
Senast när jag gick på niten fick jag en parabol uppskruvad i husväggen och av någon anledning även en flock sportkanaler. Jag som avskyr sport!
När jag skulle säga upp sportkanalerna upptäckte jag att jag missat datumet som jag var tvungen att passa...
Resultatet blev en dyr månadskostnad med x antal kanaler som bara retade upp mig.
När jag äntligen kunde säga upp blev jag otrevligt behandlad och bolaget försökte truga på mig ett annat utbud. På riktigt blev jag osams med den som jag talade med och osäker på om jag egentligen blev av med abonnemanget.
Så var dock fallet och jag återgick till den som jag tidigare haft och kunde känna mig något sånär nöjd med.
Nu har jag haft samma bolag ett tag, till en ganska acceptabel kostnad med de flesta av kanalerna som jag känner att jag vill ha och inte SÅ många onödiga kanaler.
 
Men det här konceptet gillar jag!
Att kunna styra upp en del till en låg kostnad!
Sen om jag slipper alla sladdar och förbaskade modem och lådor är ju definitivt ett plus!
 
Internet är ju något som alla har... "alla" som i generellt; alla...
Därifrån är det skönt att kunna utgå utan massor med förlängningar!
 
 
Det är inte ett dugg roligt att som förvirrad mamma och blond dessutom, behöva hålla koll på vilka boxar som går till vad...
... om de överhuvudtaget är i bruk...
Vad vet jag?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0