Paradise Hotel / Star Wars!

Då blev det PH igår kväll med Anna och Emilia.
Det var helt ok med sällskapet och Emilias bak som smakade choklad... lite platt bara, måste jag säga.
Paradise Hotel...
Det KAN vara ett av de ytligaste programmen jag sett!
Och jag är stolt över Anna som är 16 år och kan reflektera över att svenskar beter sig annorlunda mot norrmän och danskar i deras sändningar av PH...
Kan nån förklara för mig hur ett tiotal människor kan sitta och planera hur de ska knulla på kvällen INNAN de ens vet vilka de kommer att umgås med!!?
Tacka vet jag porrversionen av Star Wars... då vet jag åtminstone vad jag har att förvänta mig. Och ärligt... det är mer normalt att porra med Chewbacca än att... öhh...
Återigen tillbaka på samma punkt:
"Människor är idioter"
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0