Ny vecka igen!

Det finns en nackdel när ungdomar har sovmorron på måndagar!
Jag känner mig bra gammal när en 16-åring kan köra slut på mig genom att köra två filmer på raken och klockan drar sig över midnatt.
Till min fördel ska faktiskt tilläggas att jag var den enda som satt vaken med vinglande ögon och såg slutet på sista filmen, även om bitar av den försvann mot det sista.
Det är inte lätt att hålla sig vaken när det andas sovtungt på vardera sida om en i soffan!
 
Men nu har jag traskat in i måndagen... hästarna går i skogshagen och Calle slirade ner på knä i sina glädjefnatt när de gått i tråkhagen en vecka!
Disken är avklarad och det återstår inte särskilt mycket mer än en skjuts till Köping vid lunch.
Måndagen är måndag på alla de sätt och vis och det är bra! Nu ska vi bara se till att vila oss genom förmiddagen så vi komemr ikapp efter helgens uppesittande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0