Nu är det jul igen...

 ... och dags att börja tänka på julklappar!
Jag har några som är riktigt lätta att köpa till. Bland annat syster som jag ALLTID följer ett tema till! Och har man ALLTID gjort något så måste man ju fortsätta.
Och till tjejerna hemma är det standard med shopping av varierande slag occh storleksordning som gäller.
Sen är det slut på idéer!
Min önskan är att hitta julklappar som de i vanlig ordning kan öppna under julklappsutdelningen på förmiddagen med tjejernas moster, kusiner och övriga som brukar vara med!
Då är det kanon med nätshopping, att kunna sitta hemma och fnula över vad man ska handla!
Att kunna handla lite annorlunda saker som inte är givna i den ordinära butiken på shoppingcentrum.
Något som jag ser börjar komma mer och mer är att kunna handla upplevelser!
På Hittajulklappar.com finns både och så det är ju ett tips att titta in på den sidan!
Något som ser ut som ett skarpt alternativ som julklapp till familjens tonåringar är den här:
En vanlig konflikt med huset fullt av tonåringar är när det försvinner grejer för dem. Fatta vilket liv det blir med tre tonårstjejer när de drabbar samman!
Ett annat alternativ är sidans Veggie Twister som kan piffa upp diverse grönsaker. Det skulle vara nåt för vår hälsomedvetna Anna som gillar att fixa "snygg" mat som hon delar med sig på Instagram.
Veggie Twister hittar ni med massor med annat kul på Hittajulklappar.com!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0