Måndag! Tjoho... det bästa som finns!

... men lite trött är jag allt!
Helgen har gått åt till att förnya energi och det har jag faktiskt lyckats med, trots brist på sömn!
Och nu är det nya tag med en ny vecka.
Natanya har varit hemma i lördags och det är så jävla skönt att få rå om henne! Och den här lördagen fick hon vara med hos människor som hon gillar och saknar. För mig är det viktigt att hon träffar dem som är bra för henne... för att bara sitta hemma gör ju att det nöter på alla.
Nu taggar jag hästar och jag har lite att ta rätt på som jag inte gjorde igår kväll. Sen är det dusch och vardagstänk.
Almanackan lyser tom som tur är... men det är ju ingen garanti på att jag inte har något inbokat! Det vore ju inte första gången som jag missar att skriva nå där... men jag lever på hoppet att det inte är några möten och låter dagen rulla på med tillförsikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0