Den där sömnen!

Det är katastrof när barnen tar slut på en med bristande sömn!
Men jag måste berömma ungdomarna som har haft Halloweenfest på ett skötsamt sätt!
Anna fick dessutom sovmorron då jag bjussade på städning av lokal som födelsedagspresent och då ska tilläggas att hon redan städat undan sopor inatt innan jag hämtade henne.
Utsläpp, städningen och sen lite lugnt med familjen...
Födelsedagsfika med moster, "faster", och kusin med barn... och som grädde på moset var även minstingen hemma och kunde fira med oss!!
Även Jozz...Olivia var med på ett hörn. Jag var hos henne och tände ljus och skvallrade senaste nytt, jag hoppas verkligen att hon är med!!!
Stallfix och dusch... nu är man fit for fight igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0