Mindfucked!

Mindfucked... är väl det mest respektslösa, eller?
Vad jag tycker synd om de människor som inte har någon frizon där man kan låta tankar strömma fritt utan "hackers" som gör intrång!
För mig är stallet min frizon där jag väljer att bjuda in folk (Emilia är inte folk)
Hästarna skvallrar inte mina tankar, inte heller bestämmer de åt mig hur jag ska känna och tycka.
Om jag bara vill köra ett rejs där jag är ensam med min sorg och destruktivitet så kan jag göra det antingen fysiskt eller mentalt...
Hur gör andra?
Jag antar att alla har sitt sätt att freda sitt inre mot attacker men för min del finns inget mer effektivt än hästarna och stallet!
I dessa tankar är jag glad över att jag är vuxen och slipper de pålagor som tonåren för med sig!
Jag vet att mina barn har lika mycket men även sina egna tonårsstrider att ta kamp mot!
Det är tur att det finns vuxna kring dem som sopar lite framför utan att lägga på extra ansvar.
Tackolov har jag barn från vilka jag får höra när det blir oegentligheter förr eller senare!
Sen kan ju Fejjan mindfucka ordenligt. Det sprider sig skvaller där som är svår att hantera så fram för fejs-to-fejs-skvaller!
Det är det mest roande när man kan bolla fram och tillbaka och få respons ögonblickligen!
 
Nu är det massor med svammel! Det kan bero på brist på sömn och press 24/7. Men så småningom rättar det till sig!
Just nu är jag hejdad i min personliga terapi men jag säger som katten: "Jag kan vänta..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0