Halva dagen gått...

... och inte har jag hunnit vila än.
Det blir väl som vanligt, för att vila måste jag vara någon annanstans.
Men hur som... dagen har gått till möte...
... fynd av sadel till Shalinka...
... köpa pund...
... handla...
... skjutsa ungdomar...
 
Sen ska jag göra som "man ska"... hålla mig i min egen soffa och slappa...
... ta ett bad ALLDELES för mig själv och köra ett spa...
Sen ska jag rasta Emilia i skogen när Anna har begett sig till London...
 
Det är rätt skönt att ligga och glöta i badet... en riktig lyx där man kan avskärma sig och behålla tankarna för sig själv!
Egentligen rätt sjukt att man inte hinner ge sig det oftare utan att det måste planeras in mellan alla viljor!
Jag förstår de människor som kostar på sig förmögenheter på "riktigt" spa... tänk att bara få vara, stänga av mobilen, inte behöva tänka, bara njuta!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0