Då var det gjort!

Helt otippat så överlevde jag gårdagens shoppingrunda med två av tjejerna!
Med som moraliskt stöd hade jag söstra mi tackolov!
Marieberg blev gjort på två timmar och kvällsmat blev intagen på MAX. Anna var förutseende och hittade rabattkuponger som nyttjades kraftigt då målen planerades efter dem.
Båda tjejerna var glada och nöjda efter fynden de gjorde men deras plånböcker gapade tomma vid hemfärd.
 
Nu stundas utvecklingssamtal för två av dem, direkt på morron... så hästarna får lite sovmorron innan de släpps ut.
Sen slog mig tanken på att den tredje ska också in på samtal! Jag avskyr att behöva trassla med Edwise för att hålla mig uppdaterad när det gäller skolan!
Det är så himla mycket "värdelöst" vetande som dyker upp på sidan så det väsentliga försvinner i mängden. Tidigare har jag bett om att få boka per telefon men det verkar ha runnit ut i sanden.
 
Edwise
Forsakringskassan
Afa
... name it...
*bah*
In med alla instanser på fejjan så blir livet lättare.
Fejjan är nog det bästa stället!
Där kan man vara "låtsassocial", skriva glada gubbar för att sen kunna sitta och pilla navelludd i sin ensamhet.
Maten kan bli hemskjutsad via Linas eller ICA eller Coop...
Banken ordnas med några knapptryckningar...
Jag är snart framme i mitt lilla torp där jag kan lukta på blommorna.
 
Nähä, fejs the reality nu.
Lärarmöte och stallet och affären... sen är mitt huvud mättat!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0