Min lilla tösabit!

Så dä har vi tillbringat 3 frusna timmar med lilltjejen ute på Herrfallet.
Hon blev ordentligt rastad runt anläggningen. Det är en hel del att gå runt!
Tänk vilket fint ställe vi har i lilla Arboga!
Sen att få rå om tjejen ett tag är underbart!
Att lämna henne är desto svårare...
Men ur det här ska det väl komma något gott, hoppas jag.
Om inte annat så kanske jag inte längre behöver sKRIKA efter hjälp när det behövs.
Det tragiska är när det finns människor nära som inte har förståelse för den här typen av problem utan istället försöker stjälpa och motarbeta.
Men men...
... Jag älskar mina barn och just nu är det mycket med lilla så jag hoppas att de äldre förstår varför jag är lite off.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0