Lärdomar...

... av det här slaget kan vi alla klara oss utan.
Om jag inte ska överdriva situationen så kan jag bara beskriva det mesta som kaos.
 
Bra saker är att Maria och Anna väntar på skolavslutning och i hjärtat är jag inte orolig för dem!
Just nu så tragglar det på åt rätt håll för dem och jag hoppas innerligt att de slipper livets dikeskanter!!
Annars så är mitt mammahjärta i kramp då jag ideligen kommer till korta med att kunna supportra som jag borde.
 
Min vardag består av frustration över att inte kunna radera de dåliga sakerna i mina barns liv och skulle det finnas ett sätt att lyfta det negativa över på mig så gjorde jag det på två röda.
Inga barn ska behöva!!
 
Annars så funderar jag på att ta min stackars lekamen som omvandlats till soptunna på rekreation.
Min önskan är 3-4 dagar tillsammans med mitt inre och total mobiltystnad.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0