Gravid med grottbäbis...

... det vore ju nåt i brist på annat!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16101534.ab
 
Jag kan nog ha lite fel så här tidigt på morronen, med feber och allmänt trög i huvudet...
Min skalle har krympt lite igen i takt med den här förbannade influensan eller vad det nu är!
Men hur står det egentligen i artikeln!?
DNA ur fossila ben??
Hur 17 kan de hitta DNA i sten? Typ...
För ben som blir fossila är väl inte ben längre?
Öhhh....
Sen undrar jag hur forskaren tänker med det med hjärnan.
Innehållet lär ju fyllas i takt med erfarenhet och upplevelser...
Det hjälper väl inte att "återställa" en grottmänniska och hävda att hen tänker annorlunda?
Tankar lär ju fyllas med tiden...
Fast å andra sidan så har vi ju klara exempel från vår tid att en del kan leva ett helt liv utan att få påfyllning...
 
Bah...
Igår kväll hade jag finbesök av Spindel-E.
Synd bara att mitt sällskap bestod i febriga snarkningar och klagande i soffan.
Men hon är inte den som är den!
Man kan umgås på många sätt! Man behöver inte vara trevlig...
Eller hur SKULLE man kunna vara trevlig!?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0