En uppdatering...

... för uppdateringens skull.
Efter en kaosartad kväll kan jag bara säga att jag älskar mina barn oavsett hur det är och vad som händer!
De kan av förståeliga skäl inte ta till sig det med så är det.
Vuxna förstår inte koppling av mental smärta och fysisk smärta så det är inget som jag förväntar mig att de yngre förmågorna ska göra heller.
Smärta, oavsett slag, kräver sin energi.
Och om energin sinar blir det knas.
Jag vill kunna prioritera enenrgin för mina barn men det blir inte alltid som man vill.
Trots det är kärleken starkast fast den inte kan släppas ut ur det svarta hålet.
 
Det svarta hålet...
En komprimerad massa som slukar allt i sin väg... typ...
Det är ju en bra liknelse för när dålig energi stockar sig och slukar det som faktiskt ÄR bra!
När den dåliga energin har fått möjlighet att packa ihop sig till det svarta hålet.
Bra energi... det är den som måste sparas på...
... som fyller ut mellanrummet av den dåliga...
... så den inte får möjlighet att ta över...
Piece of cake... eller nåt sånt.
 
Oändliga är de gånger som det dåliga ska tryckas tillbaka men till slut kommer de tillfällen när positiv energi tryter för att skingra den negativa.
Men jag är inte mer än människa och en ganska dassig sådan just nu.
Listan kan göras lång över tillkortakommandena som uppstår.
 
Jaja... jag kan höra orden klinga som jag hört tidigare från en del:
"Sluta tyck synd om dig själv"
"Det är bara att rycka upp sig"
"Du måste ha en plan för att komma tillbaka"
"Du måste veta hur lång tid du kommer att må dåligt"
"Du bryr dig bara om dig själv"
 
blablabla
 
Ni fattar...
... ni som anar vad som roterar inuti...
*bah*
Nu ska jag rycka upp mig och skärpa mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0