Drama och ännu mer drama

Som rubriken lyder kan man sammanfatta de senaste dagarna.
Jag kan bara säga att jag är grymt stolt över min fina flicka som har sinnesnärvaro för att koppla på rätt sätt!
Själv har jag gått på autopilot som i de flesta fall när såna som står nära vacklar på kanten.
Och jag är inte dummare än att jag vet att det är mitt eget försvar som slår på. Antagligen är det därför det är så pass lätt att höra de osagda orden men det är inte lätt att ta till sig dem utan konsekvenser.
Jungfru som jag är så analyserar jag sönder det mesta och även i de här situationerna.
Medan jag lyssnar med mina sinnen bollas allt tillbaka in i mig och skapar ganska stor oreda.
Tyvärr är det inget att göra åt den saken utom att vara medveten om det och spela det spel som liknar tombola.
Turen styr över att hamna på vinstnumren och än så länge har jag haft tur.
 
Idag ska jag ta mig tid att bränna adrenalin i skogen, på hästryggen. Det är synd att de har stått så pass att det inte är läge för vansinnesfärd på stubb. Annars hade det varit ett bra alternativ!
Bungyjump skiter jag i men pröva lyckan på hästryggen är min grej.
För att inte tala om spelet i hagen, vem som är mest oåtkomlig.
Även där har jag än så länge tur och jag är den som går mellan de maktspelande hästarna och är oantastad för bakhovarna.
 
Jag kanske skulle köpa en triss!
Pengar är inte allt men det kan köpa frihet om så bara för en stund!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0