Det artificiella lugnet...

... kan bota alla problem så länge som energinivån hålls på mattan, gärna långt under noll.
 
Måndag morron...
Skolstart  8.30...
Då börjar det...
Det märkliga är att om skolan anar problem så finns en kommunikation till mig som förälder på nolltid.
När elever anar problem och jag som förälder vill checka med skola så är det genast svårare att öppna den  kommunikationen.
Det är imponerande hur det går åt ett håll och jag blir inte särskilt förvånad över att elever med annorlunda förmågor hamnar på pottkanten.
Kasta in människor i de beryktade ramen... om allt inte får plats: bara kapa av det som är för mycket... om det inte fyller ut: bara nonchalera...
 
Hur som, nu är det åtminstone bekräftat att lugnet har infunnit sig även på skolan. Bra!
Men kaoset som det hinner skapa är jag lite kvick att stävja så jag utnyttjar dagen till... inget.
 
*bah* ...
Efter middagsvila är jag nog "fit-for-fight" igen, kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0