Bara som ren upplysning...

... så måste jag in med ett inlägg.
Jag är så glad för min väns skull som till slut har kunnat boka en dag till "att göra ingenting". Det är ett kvinnligt mirakel att kunna släppa allt för en dag!
För min egen del har jag konstaterat att jag har en minskad reserv av kvinnliga hormoner då jag lyckas släppa allt utom det som snurrar i skallen... för att inte tala om simultanförmågan att göra flera saker samtidigt...
JAG tänker då inte ens försöka att tugga tuggummi och gå samtidigt!
 
Däremot tänker jag boka dagen till diverse förlustelser som till exempel hovslagarbesök. Det är ett besök som är VÄLDIGT nödvändigt! Vår ordinarie hovis har haft den dåliga smaken att skada sig (FÖRLÅT! ;)) men nu har jag lyckats boka en ersättare. Jag ser fram mot en trevlig kackelstund med henne!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0