Flashback!

Nu vet jag var jag känner igen mig!
Jag är makalös på att kunna blåsa slut på mig.
Med några år av ihärdiga förkylningar osv så har jag den senaste tiden lyckats dra på mig både muskelinflammationer och andra infektioner av olika slag. Just nu tycker jag synd om mig med feber och jävla ont i halsen.
Ont i halsen! Det har jag inte haft sen halsböld i början av milleniumskiftet.
Det är nu som jag kan förvänta mig att det eskalerar och spårar. Men jag antar att det är oundvikligt.
Det där med att blåsa slut på sig själv... jag hoppas att det räknas som en bra egenskap. åtminstone är det i slutändan en samhällsekonomisk fördel.
Egentligen är det nu det är rätt tid att utmana och börja jobba, det kan bara bli katastrof men det verkar ju bli det ändå. Fast klok som jag är så gör jag inte som vi vuxna i familjen diskuterar utan sätter barnen främst och sparar mina år för dem!
Jaja...
Fram till dess ska jag ta vara på rutschkanans vindlingar och köra på.
Haka på det som är bra och med det dåliga vet jag inte hur jag ska göra men det löser sig.
Jag sopar så mycket jag förmår för mina barn och hoppas att jag lyckas så länge som det krävs!
 
Annars idag har jag lyckats samla på mig massor med bra-ha-saker.
Vad sägs om underlag för uteplats till stallet...
Och även möbler till den!
Parasoll inte att förglömma... den ska ha en framträdande plats och skrämma hästarna.
Gjutjärnshållare för vattenslang och spiltavdelare att förgylla stallet med...
Och massor med annat guld!
Dessutom har jag fått en annan snubbe lycklig med lådvis av biltjafs.
Hur fan kan man bli lycklig över massor med flaskor innehållandes olja, vax och vetefan allt... men vi är ju olika, vi folk... uppenbarligen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0