Den stora principfrågan!

Jag förstår inte varför jag huvudstupa kastar mig in i en diskussion om religion när jag inte ens HAR en egen religion att försvara!
Moské i Fittja som får tillstånd till böneutrop!
Vilken fasa för den sanna svensken!
Gap och skrik och störande moment!
Det kanske skulle ligga en liten ärtstor poäng i det om inte moskén är placerad i ett industriområde...
... och utropen begränsas till 3-5 minuter en gång i veckan...
Uh, och jag är med och diskuterar!
Eller, näää....
Jag skiter i det...
Att argumentera för tomma skal är att erkänna sig lika tom själv!
Jag tar min finska keps och går ut i den svenska solen istället och blir brun som en neger!
För NU alla svenskar!!
Passa på att sola medan det FINNS sol... för brunt skinn är bra!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0