"5 öre för dina tankar!"

... eller nåt.
Det börjar bli lite standard att jag blir engagerad i både det ena och det andra!
De gula lapparna bör nog användas snart som påminnelse för min egen begränsning.
Några få finns nära, det är de som står för en tvåvägskommunikation... annat skiter jag nog i.
En kraftig undran som jag tänker ta med mig till dagens kuratorsbesök är hur jag tacklar frågor som rör mitt mående. Ibland har jag en uppfattning om att frågan är långt viktigare än svaret! Och vad har jag för belägg för det? Jo, när svaret kan huggas av på mitten och vara ofullbordat utan en reaktion så var det ju inte så noga.
Varför komma med frågor och klyschor och leka socialt samspelta!?
Det låter lite 14is ser jag... men likväl lika sant!
 
"Hej, hur är det?"
"Tack, bra... själv då?"
 
Jaja... att jag gärna drar mig till min utopi är nog välkänt men jag borde lära mig de oskrivna reglerna att "man ska inte lägga sig i" och "sköt dig själ och skit i andra".
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0