Om allt vore enkelt!!!

En oro och undran...
Vad är fel?
Någonting är fel men vadå?
Många frågor inget svar...
 
Till slut kom svaret...
 
Under tiden: Var vaksam, mamma!
Och mamma var vaksam...
Många frågor och en frågeställning...
Svaret kom och undran höll sig undan...
Nästa...
en oro och undran...
Vad är fel?
 
Aja baja, mamman! Inte fråga för mycket!
Inte kräv för mycket!!
Men mamma frågar och finner svar...
 
Svaren finns men oron är kvar!
Aja baja, mamman! Inte fråga mer!
Dags för andra frågor, dem utan svar!
 
Jag är mamma!
Jag vill fråga!
Jag har min oro!
Men jag har också några svar!
 
Tro inte att ni kan dölja mina svar genom att ställa frågorna,
dem utan svar!
Min vetskap räcker längre än ni tror...
men jag behöver dem som stöttar i det!
 
Din svaghet blir inte mindre genom att göra MIG mindre!
För jag är mamma...
En mamma med svar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0