Hö hö hö... problem...

... Nu har vi fått tag i det som är hur bra som helst!! Och det vill vi INTE ha!
Vi vill ha det dåliga, med låga värden...
Hö... är det naturligtvis jag pratar om...
Hö stoppar man i sina hästar i så stora mängder som möjligt!
Därför vill vi ha hö med låga värden så dygnsintaget av diverse näringsämnen inte blir för höga.
Mycket, vill vi ge för att hästarna ska kunna tillgodoses sitt tuggbehov och inte vara utan hö i mer än max 4 timmar...
Men nu var det nog bra hö... skit också...
3 hästar med tjocka ben... som tur är så gav det sig efter en skrittur i skogen...
Och i morron kommer vårt vanliga hö som vi väntat på!
Aja... DET om nåt är i-landsproblem...
Problem nr 2 är att kaffefiltren är slut i stallet nu och hur stor chans på en skala 1-10 är det att någon av oss kommer ihåg att ta ut fler.
 
Sen när jag vaknade kom jag på att jag har några andra bekymmer att tampas med men ett tag kan jag njuta av de "lätta"...
Grabben som passerade till andra sidan för ett tag sen har jag inte hört nå mer om.
Jag tycker så synd om mina barn när de drabbas av sorg, gång på gång...
Jag önskar att jag fick reda på mer om orsaken, om det var skadorna eller något annat...
 
Nää... nu är det disk, dammsugning... tvätt antar jag, vad mer?
Ladda inför skolmöte i morron ska jag göra också!
Kanon när saker och ting händer snabbt och i den ordning som man vill!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0