Polisen nästa!!

Tänk att man har kunnat få uttrycka en uppskattning hos polisen!
Vi har det bra förspänt här i Arboga som har fått extra resurser vilket också märks!
Nu blir det ett möte med polis...
 
Sen blir det något så mer trivialt som hovis!
Där har vi också haft tur!
Att den inbokade hovslagaren kommer samma dag som snön fallit, DET händer inte ofta!
 
Hur som... jag har tänt ett ljus till Jozz...Olivia och samtidigt berättat för henne om vad som händer och sker...
Det är tragiskt att jag inte kan uppdatera henne någon annanstans än vid en gravsten. För jag VET att hon alltid velat höra vad som händer och sker med de kära systrarna och jag antar att hon finns med och vet... men ändå vill jag tända ett ljus och berätta, som jag gjort så många gånger...
 
Jag har mina flickor som jag älskar och allt jag önskar är att de ska få leva som de vill, känna sitt värde och klara sig bra...
Jag önskar att de har det inneboende hos sig själva så de vet sitt värde!!!!
Det som sker, det sker...
Men en hel del kan vi styra över och det ska vi göra till det bättre!!
 
Älskar mina barn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0