Minns och känns...

... VNV Nation "The Fartherst Star".
Läser åter det sista inlägget i bloggen: "Var det någon som trodde på..."
 
Kan man säga att det går upp som en sol och ner som en pannkaka?
 
Jag har tidsbegränsade göromål som borde göras och det KOMMER jag att göra!
De som inte är tidsbegränsade blir nog klara de med allt eftersom. Jag har bestämt mig för att se till att saker och ting hamnar på plats! Det är så mycket enklare då med organisering.
Det är fortfarande många saker som hänger i tomma intet men lite energi har jag fått till att sortera upp.
Apropå sortera upp... Det är också en grej! Här ska rensas, röjas och göras av med det som bara tar plats!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0