Gråa moln...

... hänger både över familjen och fyller himlen!
Efter Jozz...Olivias födelsedag så har det varit tungt i huset och tjejerna här hemma har varit påverkade av det.

Att förlora en dotter/syster är tungt... men det är ibland mer lätthanterligt än det som sker med tjejerna i övrigt. Alla blir inte lika uppenbarligt drabbade men hon som ideligen önskat i tomme att det ska ske mirakel har varit ganska nere ett tag.
Jag kan ju bara tycka att fel folk dör ifrån... det skulle kunna vara de onda som trillar dit men det är väl för mycket att önska.

Jag och en väninna har funderat på hur en del olyckor känns som om de fördelas lite ojämnt.
Nu önskar jag mina barn en lugn och trevlig fortsättning och hoppas på att de enda troll de behöver möta är de vänliga som finns kring oss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0