Förbered dig på snö!

Nu var det dags för snö då!
Eller just, tänk positivt!
Det BLIR inte ALLTID snö när vi släpper hästarna i skogen...
Men ibland har det blivit det efter flera sommardagar. Nu har vi dock väntat ett tag så det lär kanske hålla i sig.

Vad har hänt nu då?
Inte mycket nytt...
Bouppteckningen är inskickad och det återstår att se om den blir godkänd.
Det är så skönt med den att jag fick fullmakt att kunna ordna och att den andra hälften FAKTISKT var respektsfull och hade ett ypperligt förslag på var vi sätter pengarna som blir kvar...
Det är så skönt när något klaffar och någon klarar av att tänka själv en gång utan onödigt gafflande från något hysteriskt respektive.

Och idag blir det jobb... hela dagen... sen hagjobb, med kompisen och kompisen och älskling... men i morron är jag ledig!
Då har jag lyckats som vanligt... att boka in mig på MILJONER grejer, samma tid...
Shit... "Jodå, det funkar bra... är ledig då"
Att man inte lär sig!

Aja... jag får rensa idag och prioritera... Behöver jag säga att det bokade med barnen kommer först?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0