Vår i luften...

... är det absolut idag!
Stallet är avklarat för morgonen och veterinärbesök har övervakats.
Jag har ju hört till de lyckligt lottade som alltid haft friska hästar. Nu fick jag utnyttja "stallkollegans" veterinärbesök för att insupa lite erfarenhet.

Vår i luften!
Tänker ju obönhörligt på Jozz...Olivia då.
Den här våren kommer hon inte att behöva prova ut miljoner sorter allergimediciner som ändå bara fungerar bristfälligt...
Men gör det mig till en jätteegoist om jag påstår att jag hellre har henne i livet med de stora allergibesvären (också)?

Morgonen påbörjades med ett kärt besök där hundarna fick leka av sig. Den här gången lyckades Nemi Studsa nerför trappan och rätt in i leken!
Den som känner den lilla räkan förstår vilket framsteg det är!!

Nähä, nu är det dags för dusch, disk och sen hämta tjejer som ska med till Örebro...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0