Underbart att få med...

... åtminstone 2 av 4 på trams i Örebro. De andra saknades och jag förstår inte riktigt varför Maria valde bort det.
Antagligen var det kompisar som drog mer och det är väl i och för sig som det ska.
Vi lyckades hinna med både mat och fika utöver shopping.
För att inte glömma Big Slick där Natanya fick sitt andra hål i läppen...
"Sluta dampa" (han som piercar)
Gissa om Natanya blev fundersam... Han är riktigt duktig på att bladdra och på så sätt få människor att koppla av men det är väl nästan ett måste med det yrket.

På Marieberg var det mest Anna som handlade, dock hittade jag ett par sommarbyxor som jag i vanlig ordning handlade utan att prova. Risken är stor att jag och Anna kommer att ha delad vårdnad om dem.
Jozz...Olivia var med som vanligt när jag gick in på Indiska.
En del grejer där inne är ju såna som jag har velat köpt till henne... men det blir det inget med det nå mer...
Vill nog inte gå i såna affärer, väcker för mycket tankar...

Sedan in med hästarna på hemvägen och kvällen blev slapp och avkopplande.
Nu ska jag bara få med Majsan på något. Vi behöver varandra i familjen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0