Telefonsamtal med funderingar!

Jag satt ganska länge igår och pratade...
Det är skönt att höra att fler har dessa funderingar som även jag har.

Varför gjorde jag inte?
Varför gjorde HON inte?
Vad betydde det när....?

Jag fick även tillfälle att tacka för tillgången till massor av glada bilder på Jozz...Olivia vilket lättar att se.
Det lättar att se att hon hade riktigt glada stunder!
Det var också skönt att höra att fler har vetskapen om hur Jozz...Olivias liv egentligen har sett ut.
Men även att kommunikationen öve rlag har varit knapphändig och över samma forum.
Den kommunikationen blir ingen av oss särskilt förvånad över då vi alla haft Jozz...Olivia så nära att vi vet vems regler som dragits.
Hur kontakten ser ut!
Vem kontakten upprättas med!
osv...

Det är också skönt att höra att vi alla som känt Jozz...Olivia har fått känna hennes enbart på hennes villkor.
En del grejer har hon bara inte blottat och det har varit genomgående.

Men det är jobbigt att veta att jag inte vetat tillräckligt för att kunna finnas när det behövts.
Men det var väl antagligen även det som var meningen.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Men nog...
Idag ska det knapras Alvedon på min lediga dag!
Det finns ett par måsten...
Sen ska jag ta tjejerna, dem som vill, och åka till Örebro!
Natanya ska få sin födelsedagspresent, hål i läppen.
Sedan blir det lite rännande på Marieberg.
Det är nog något som vi alla behöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0