Spindelkvinnan...

... har muntrat upp tillvaron lite grann!
Det är så skönt med Spindel-E som klarar av att våga skämta i sorgen. Med henne är det helt naturligt att komma på tokigheter i bedrövelse, det blir liksom inte oseriöst fast det skämtas grovt om bedrövliga saker!
Bakelsen satt också som en smäck i sällskapet.
Sen är hon guld i att valla runt på ludd-i-duddfylld Tant som ska uträtta jobbiga ärenden med hjälp av teknikens under...
Tack!... snälla männ'ska för att du orkar!!!

Annars har det lagt sig ett lugn i huset ett tag igen... att det verkligen går upp-o-ner får vi erfara nu när livet är ställt på högkant, upp-o-ner...
Det blir så fruktansvärt definitivt när jag i ena handen går med registerutdrag där det står att min flicka är död och andra handen en fullmakt just för att hon är död...

Den andra sidan av verkligheten är att jag har tre tjejer hemma som jag älskar!
En annan tös med sina barn som jag också älskar!
Och inte att förglömma... Kai och Casper som också finns i mitt hjärta!

Undra på att det svajar i vinden när jag har två tvärsidor i verkligheten att vandra mellan...

Sen ska också tilläggas att jag är fullt medveten om tjejernas sorg!
Vi har alla vårt lass att bära nu och ingen förringas...

Var och en äger sin egen sorg och
var och en har rätt till den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0