Mina fina...

... tjejer!

Och något knäppa är de...
Jag har suttit och skrattat åt Annas video, det är helt makalöst hur det gänget bjussar på sig själv!

http://annahjorteanttila. blogg.se

Jag hoppas Jozz...Olivia tittar på den! Hon har alltid varit så stolt över sina systrar och pratat om hur mycket hon älskar dem!

Caiza var här igår med, hon gick igenom Jozz...Olivias kläder och hittade en hel del att använda. Det är nog vårt sätt att smälta och acceptera sorgen... att plocka bland sakerna, känna och minnas...
Natanya var en klippa och gosade med Savannah medan vi pratade och pratade och pratade...
Det var till och med så Maria var hemma på kvällen!

Jag vill ha mina tjejer kring mig!
Jag vill inte vara osäker på var de är!
Men ändå vet jag att det inte hjälper att hålla dem nära för närheten bestämmer de själva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0