Då var det avklarat då...

--- första arbetsdagen efter Jozz...Olivias död...
Det är utan tvekan jobbigt när jag inte kan dra mig undan... men det är ju just därför som måstena blir viktigt. Syster var med oss igår och tog rätt på banden och korten från blommorna. I det här vädret som varit har blommorna stått sig så fina! Och det gör de säkert en vecka till...
Hur länge ligger de där för "beskådan"?
Det kändes lite makabert att plocka åt sig ur arrangemangen men inte lämnar man sånt... Det är ju det som är de tråkiga begravningsminnena men destovärre fortfarande helt sant...

Sen har vi urnsättningen kvar, sen väntan på gravsten...
Urnsättningen blir ju de närmsta... det vore ju fruktansvärt om det blev en, typ, andra begravning.

Nåt som också slog mig är tackkort! Det är väl ändå inget man skickar??
Jag kan "stjäla" på kyrkogården men tackkort... DET känns makabert om nåt...

Nä, proppa ludd i skallen så dagen flyter...
Jobb hela dagen och sen antar jag att jag har en hel del Jozz...Olivia-post att gå i genom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0