Tuttar, inlägg och sexiga tights!

Jag har några vänner som är lite bekymrade och förväntar sig att jag ska hänga ut dem på bloggen.
Det är ju något som jag hotar med varje gång vi träffas och lyckas med lite bilder!
Nu är det ju bara så att även jag har mina begränsningar men har funderat på om jag skulle kunna köra lite utpressning med hjälp av de obscena bilderna.
Det skulle till och med kunna vara så att de inte släpps genom bloggcensuren!

Vad sägs om lite strippdans i randiga tights medan den andra klämmer på tuttar, samlade i bh med geleinlägg!
Dagenefter-kommentaren var oslagbar!
"VEM har satt på mig en bh? Jag får inte av mig den! Och bredvid mig låg något som såg ut som en jättestor snorbuse!"

Jag förstår inte varför det ser ut på det sättet, eller liknande, varje gång det blir en sammankomst!
Tänk dig sen att jag har faktiskt bilder som bevisar detta!
Men, kära vänner, jag kommer INTE att lägga ut dem här... och inte heller sälja dem... om jag inte får tillräckligt bra betalt... från Fib Aktuellt tex...



Det konstiga är att vi nästan alltid blir själva till slutet. Den här gången så var det ett kärlekskrankt par som avvek för... hrm... vidare aktiviteter. Alltså återstår bara de bästa kvar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0