Jobba eller köpa godis...

... ett lätt val!
Jag fick en förfrågan idag angående ideellt för förening. "Vill du stå i cafeteria, baka eller köpa godis?"
Haha.. baka! Jag! Skulle inte tro det... Stå i cafeteria är egentligen helt ok men inte en långhelg på jobbet... Alltså blev det köpa godis!
Sen i morron bär det iväg på skitvägar till Surahammar... hur man nu tar sig dit... Jag antar att jag kommer att vara osams omväxlande med glada innebandytjejer och en tjatig Garmin.
Garmin är en typ som man lätt skulle kunna sparka ur bilen efter ett par rondeller: "Kör in i rondellen, ta andra till höger!"
Jaja... ibland får man ju bara vika sig under expertis...

Nu är då hästkuren med antibiotika uthämtat och jag hoppas att den tar all tråkig borrelia! Det räcker med alla krämpor nu. Som jag sa till en vän... om jag nu är van att gå ständigt uttröttad... hur ska det bli när jag till slut blir pigg??? Jag undrar om min omgivning står ut med mig då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0