Brända bullar...

... för det kan ju inte har varit en anlagd brand?

http://magazin24.se/nyheter/arboga/2012/01/31/storbrand-pa-gamla-quot-nalles-quot

Jag hoppas verligen att inga människor har kommit till skada för det vore ju hemskt beklagligt!
Och sen funderar jag i nästa tankebana: Hur mycket mer kommer det här att kosta mig?
Det har ju varit en smart lösning att hyra in migrationsverket i de oanvända lokalerna som "Nalles" har! Nu lär ju de hemlösa få någon annanstans att bo, kanske ett dyrare ställe som hotell/motell. För att inte tala om vad det kostar med en sån utryckning!
Aja... var och en står sig ju närmast...

Vilken smart uppfinning kalendern är i mobilen! När man väl lär sig att använda sig av den... Idag hade jag nytta av den i stallet... Medan jag pulade i lugnan ro fick jag en påminnelse att hovis kommer ut! Hade jag inte lagt in det på kalendern och med påminnelse så hade det varit som bortblåst.
Hovisdagarna är alltid trevliga! Kaffe och tjatter hör absolut till de stunderna. Diverse ämnen avhandlas alltefter som hov efter hov snyggas till...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0