Ängel i the Hellhole...

Eller med andra ord, vi har avnjutit en stund i bastun!
Det här skitkalla och tråkvädret kräver bastu för att man ska få upp värmen klokt.
Annars har dagen gått åt på jobbet och sen en vända ner på stan för att köpa värmeskydd till håret!!
Det klarar 230 grader och är ett måste när man plattar hår!... säger i alla fall Anna...
Jag vet inte.. jag har nog bara plattat håret en endaste gång och då kände jag mig obekväm hela bussresan till Ålandsfärja. Väl i hytten blev det ett snabbt röj med borste och en halv flaska hårspray... man kan ju inte förändra sig något.
Tjejerna är på som små gamar och vill platta men jag är rädd om mina änglalockar!
HUR skulle det se ut om "the Hellhole" inte fick besök av en äkta ängel ibland!
Det är tur att jag är så snäll och beskedlig... som en ängel!

Jag antar att alla inte håller med mig men det räknar jag inte med. En ängel måste inte alltid vara så jävla snäll... det räcker med ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0