"What are words"

Ord, ord, ord...

De blev inte sagda särskilt ofta men jag hoppas att hon såg det som texten...

Jozz...Olivia kan bli riktigt grinig om det ska kallpratas:
"Varför ringa om man inget vill"

Men även om det inte finns något vettigt att säga så finns det ju en anledning att höra rösten...

Symboler vars innebörd är viktiga...
Vi är nog rätt lika på en hel del sätt även om olikheterna är många...

Min tatuering gör inte tillräckligt ont för att ge mig vila i tanken...
Men jag vet att den finns där nu...
Den är planerad under en lång tid och nu fanns ingen mer tid till att vänta...
I någon av världarna vaktas barnen av draken!
De fem barnen har miskat till fyra, åtminstone just här och nu...
Och som jag sagt... jag VILL INTE ha fler trasiga ägg i boet!!

Alla ni är lika mycket värda...
Jag filosoferade med en vän och vi kom fram till att kärleken till barnen spräcker varenda logiska matematikteori... det är enda gången man kan använda sig av 100% många gånger och summan blir förtfarande just, 100 %...

Olivia
Caiza
Maria
Anna
Natanya

Det är ni som finns i boet... men det visste ni ju redan innan...
A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0